Aangepaste dienstverlening van de RSZ tijdens de kerstperiode
Tijdens de kerstperiode is de RSZ gesloten van 24 december (12:00 uur) tot en met 31 december 2021. Toch organiseren we een beperkte dienstverlening om op uw belangrijkste vragen te kunnen antwoorden.
Per telefoon
Telefonisch kunt u ons naargelang het onderwerp van uw vraag bereiken tijdens een van de volgende tijdsblokken.
Waarover gaat uw vraag? | Wanneer kunt u ons bellen? | Op welk nummer? |
|
| 02 509 59 59 |
Stand van de rekening - attesten - Inhoudingsplicht (artikel 30bis/ter) | 28 december en 30 december | |
Overzeese Sociale Zekerheid |
| 02 509 90 99 |
We kunnen telefonisch geen antwoord geven op vragen:
- over concrete werkgeversdossiers
- over afbetalingsplannen
- van gerechtsdeurwaarders
Vragen over die onderwerpen kunt u mailen naar contact@rsz.fgov.be.
Vragen over de overzeese sociale zekerheid, kunt u mailen naar overseas@rsz.fgov.be.
Hebt u een attest nodig?
Student@work
Een attest Student@work maakt u zelf via studenatwork.be of via de mobiele app. Als dat niet lukt, kunt u er een afhalen aan het onthaal van de RSZ in Brussel, van 27 tot en met 31 december van 9:00 tot 12:00 uur.
Openbare aanbesteding
Een attest openbare aanbesteding vraagt u aan op de portaalsite van de sociale zekerheid. Het attest wordt dan verstuurd naar uw e-Box Enterprise en eventueel op papier. Indien nodig kunt u het attest komen ophalen aan het onthaal van de RSZ op 28 of 30 december van 9:00 tot 12:00 uur. Maak daarvoor eerst afspraak.
Andere attesten
De meeste RSZ-attesten kunt u online aanvragen op de portaalsite van de sociale zekerheid.
We behandelen uw aanvraag vanaf 3 januari 2022. Ook voor vragen over uw werkgeversdossier, staan we dan weer tot uw dienst.
De RSZ wenst u mooie feestdagen!